joi, 9 octombrie 2008

luni, 9 iunie 2008

Adepti ai "Secretului"


Butter: ti-am citit pe acolo articolele de pe blog si nu m-am putut abtine
Angel: sa nu imi zici k esti adepta
Butter: ba da..
Butter: ala e un desen facut de mine si-l am in camera
Angel: tu glumesti sper
Butter: nuuuuuuuuu
Angel: tu crezi in tampeniile alea? orice iti doresti nu poti obtine decat prin a lupta pt acel ceva nu pica din cer si nici nu til da universu
Butter: deci chiar am consttatat ca atata timp cat crezi in ceva ti se indeplineste.. cel putin asta pe pielea mea
Angel : nu ti se indeplineste dak nu lupti
Butter: pai nu zice ca pica din cer
Angel : ba teoretic asta zice
Angel : sa te tot gandesti la ce iti doresti
Angel : iar universul iti va raspunde
Butter: dar am patit sa lupt de multe ori si nu intodeauna castigi.. din contra e exact opusul
Butter: asa ca mai bine gandesti tu pozitiv si crezi ca poate mi se intampla.. asa se naste in primul rand speranta
Angel: mai nush eu inca nu sunt dispusa sa imi schimb credintele si viata pt un singur documentar destul de prostutz k sa zic asa
Butter: dar nu e unul singur
Butter: tu nu ai mai auzit pana acum de legile atractie?
Angel : pt k e clar k ce au incercat ei sa faca acolo in mare este o munca de convingere pt a te face sa crezi in cea ce cred ei
Butter: studiate ca teorii..
Angel: da lasa legile atractiei incepi sa vb k aia
Butter: nu, dar chiar exista
Butter: nu stiai?
Angel : da ok
Angel : stiu
Butter: exista si carti
Angel : k pamantul are un camp gravitational
Butter: pai de ce zici ca e un SINGUR documentar?
Angel : care ne atrage in asa fel incat nu plutim
Angel : exact k in cosmos
Butter: nu, legile astea pe partea fizica..
Butter: ceea ce explica ei acolo e altceva
Angel : da o mare bulshit
Angel : care e facut sa iti suceasca mintiile
Angel : sa innebunesti
Angel : ssa nu mai stii in ceea ce crezi
Angel : si dupa cum spun ei
Angel : aaa da la inceput
Angel : e o perioada mai grea dar dupaia vei vedea k viata ta va fi mult mai frumoasa
Butter: nu sunt de acord cu tine aici.. ca nu-ti zic ca neaparata ai viata grea si dupa aia vin bogatiile
Angel : deci iti zic eu... pot sa ma concentrez de acu inainte 10 ani la o bancnota de 1 miliard si sunt sigura k nu o sa ii am
Angel : doar dak voi munci pt ei
Angel : atunci da o sa ii am
Angel : deci eu mam uitat acolo si dak ar fi asa de ce sa nu foloseasca toata planeta secretul
Angel : si gata toti sa fim eu stiu ce bogati
Angel : si impliniti in viata
Angel : aaa da k nu toti stiu cum sa il aplice corect
Butter: ei se refera doar in unele cazuri la castiguri imediate, nu fac o generalitate
Angel : alte bullshit
Butter: pai tocmai
Butter: asta e faza
Angel : singura chestie care este plauzibila
Angel : este puterea vointei
Angel : in sensul k dak esti bolnav sau ti rau
Butter: dc oare oamenii pesimisti au parte de mai mult ghinion decat cei optimisti? ti-ai pus intrebarea asta vreodata in mod serios?
Angel : si ai o vointa in tine
Angel : sa te faci bine
Butter: dar nu neaparat daca esti bolnav
Angel : mintea actioneaza asupra organismului
Butter : in general e constattaa faza
Angel : unde scrie asta
Angel : k optimisti sunt mai nush ce
Angel : eu is ft optimista
Angel : si nu vad acuma k dansez in eu stiu ce trupe
Butter : pai nu trebuie sa scrie nicaieri
Angel: sau k eu stiu pe unde cant
Butter : eu vb de viata de zi cu zi
Butter : uitat-te in jur.. al rprieteni
Angel : si mie mi se intampla cacaturi
Angel : deci degeaba
Angel : poti fi pesimist sau optimist
Butter: eu am si de un fel si de altul.. si vad caare ies catigatori
Angel : dak e sa iti mearga prost iti merge
Butter: da.. gandim diferit
Butter: poate o sa-ti schimbi si tu parerea dupa ce o sa-l vezi de mai multe
Butter : am zis "poate"
Angel : sincer nu
Angel : pt k mi se pare o porcarie
Angel : sa cred intro tampenie de documentar
Angel : care vrea sa iti suceasca mintile
Butter: pai eu nu inteleg de ce te referi doar la documentarul ala
Angel : pt k eu la ala mam uitat
Angel : sau cum e codu lu da vinci
Angel : chiar ar trebui sa cred in tampeniile alea
Angel : k magdalena a fost cu isus?
Butter: deci esti "religiosa"? sa inteleg...
Angel : deci nu cred in toate tampeniile care se arunca sa de nicaieri
Angel : eu caut o logica in toate intelegi
Angel : si tampeniile astea cu secretu pacii
Angel : si cu magdalena is niste aberatii
Butter: pai tocmai.. daca ai cauta mai degraba ai spune ca magdalena a fost cu iisus
Butter : pt ca asa se explica multe daca luam teoria asta
Angel: nu deci in primul rand asta e o constatare bolnava... facuta de niste oameni bolnavi
Butter : sincer.. eu nu sunt asa de crestina.. to say so..
Angel : si aia care zic de seretu pacii
Angel : incearca sa adunce cati mai multi sa faca parte din socetatea lor
Angel : e o secta
Angel : pai tocmai k nu esti asaa de crestina precum zici tu
Angel : ai avut niste indoieli in unele privinte
Angel : si atunci normal k ai fost usor de influentzat
Angel : deci asta nu e vb numa de tine oricine
Angel : care nu este sigur de ceea ce crede este usor influentzabil
Angel : pana si eu miam pus unele intrebari in timpul filmului
Angel : k eu cum sunt curioasa
Angel : am fost ft atenta sa vad ce zic aia ce nush ce
Angel : si dupaia mam desprins pt k aia se joaca cu mintea ta
Angel : intrun hal fara de hal
Butter: pai daca asta ar explica multe de ce sa nu cred? dc sa cred mai mult lucrurile fara logica? le prefer pe cele care au sens
Angel : au sens din care punct de vedere din al tau sau k asa au zis aia
Butter: nu, am gasitr explicatii logice de asta
Butter: si nu sunt eu singura care le aproba
Butter: de ex.. era pacat extraordinar de mare ca pana la 33 de ani sa nu fi casatorit
Butter: se spune ca iisus nu a avut pacate, da?
Angel : nush mie nu imi plac deloc tampeniile astea care se joaca cu mintea ta... dumnezeu tea pus pe apamantu asta k sa gandesti cu mintea ta si sa actionezi cum vrei tu... .nu sa devi marioneta unora si sa incepi sa crezi in ceea ce cred iei
Butter : deci e mai logic sa fi fost cu magdalena de moment ce nu are pacate, nu?
Angel : logica paciii
Angel : da nu trebuie sa iei mot a mot tot ce se zice
Angel : sunt chestii cu subinteles
Angel : se citeste printre randuri
Butter: aici nu mi se pare nimic printre randuri mie mi-e destul de clar
Butter: chiar tu ai zis: dumnezeu tea pus pe apamantu asta k sa gandesti cu mintea ta si sa actionezi cum vrei tu
Butter : deci eu gandesc cum imi suna mie ca-i bine
Angel : gandesti cum iti spun altii
Angel : momentan pt k aia din the secret a zis k asa si asa si asa
Angel : si acum tu spui k da k au dreptate k nush ce
Angel : deci gandesti k ei
Butter: aia nu au dat explicatii de ce se crede ca magdalena a fost cu iisus
Butter: deci eu mi-am tras singura concluziile
Angel : eu nu vorbeam de magdalena acum ci te the secret
Angel : tu crezi k universul iti va raspunde pentru k asa tiau zis aia din documentar
Angel : si dak e documentar trebuie neaparat sa fie adevarat
Butter: eu vb acum despre religie.. si tot bullshitu care se invarte in jurul ei.. cu bune si rele
Butter : eu nu am zis nimic de genul ca universul imi va raspunde si alte chestii
Butter : de ce interpretezi?
Angel : pai din moment ce crezi in the secret
Angel: si vrei sa il aplici
Angel : ei asta zic
Angel : trebuie sa urmezi cei trei pasi
Butter: eu am zis pur si simplu ca cel mai bine e sa fii optimist.. ca daca vei fi pesimist te vei duce dracului
Angel : 1.intrebarea,1.raspunsul.3 primitul
Butter: si nimeni nu poate sa ma convinga ca nu-i asa ca zic din experienta
Butter : da
Butter : asa zic si sunt in majoritate de acord
Butter : e tot faza cu pesimistii si optimistii
Angel : deci mie mi se pare o mare mare tampenie
Angel : si eu sunt o persoana ft optimista
Butter : mm.. nu stiu
Butter : nu voi incerca sa-ti sfidezi convingerile
Butter : ca stiu ca pe ale mele nu le poate schimba nimenei
Angel : pai da nush mie mi se pare absurd sa imi schimb eu conceptele si viata pt o tampenie de documentar
Butter : si iar te corectez: nu e DOAR documentarul care confirma acest lucru
Angel : pai da normal k nu
Angel : k tea facut sa crezi k e adevarat ce zic ei
Angel : si atunci cand ti se intampla un lucru bun
Angel : ahhh vezi
Angel : a functionat secretul
Butter: pai asta iti ziceam: ca nu numai ei iti zic chestia asta
Butter: chiar nu inteleg dc ai impresia ca ei sunt singurii care ar puteau zice asta.. si dc crezi ca e asa usor sa convingi pe cineva de ceva?
Angel : ) auuu auuu
Butter: dc nu te-ai gandit ca poate si inainte credeam in chestia asta numai ca nu era faza cu denumirea.. cu explicatiile? ci pur si simplu exista in subconstient
Angel : pai da eu dak gasesc un om care nu stie in ce sa creada ... si ii zic k dak iti ia un cearshaf si sare depe un deal o sa pluteasca
Angel : pai da ala ma crede
Angel : sau dak sta sa se concentreze destul de mult va putea indoi lingura
Angel : wow chiar vb k ei
Butter : chiar crezi ca te-ar crede cineva daca ii zici asa?
Butter : adica.. cum sa te creada?
Angel : dak nu esti sigur pe tine si de ceea ce te inconjoara da
Angel : cum iai crezut si tu pe aia cu secretul
Angel : gaseste o logica in ceea ce spun si gata
Butter: hai ca nu se compara))) cum sa exagerezi in alul asta?
Angel : pt k da exista oameni care au puterea asta... in sensul k nu toti dar sunt unii care au unele abilitati sunt ft rari... intelegi si eu dak ii arat lu unu pe unu din asta ala o sa ma creada si o sa se concentreze de o sa moara k sa indoaie lingura pacii
Butter: pai tocmai ca nu te-ar crede.. canu ar avea logica si ar contrazice legile ratiunii
Butter : deci nu cred ca ar functiona la nimeni
Butter : doar sa fie prea batut in cap
Angel : si porcaria asta de secret nu contrazice legile ratiunii?
Butter: nu..
Butter : mai ales daca ai fi asa mai necrestina ca mine iti zic eu ca ai crede in existenta universului si a legilor care il guverneaza
Butter : pt ca nu cred ca se guverneaza dupa altceva pamantul
Angel : punctul meu de vedere este k e o mare porcarie... si sunt doar niste oameni care incearca sa adune cati mai multi adepti ....
Butter : bine zis: punctul tau de vedere
>>>>> o dezbatere asupra subiectului "the Secret" cu o adepta <<<<<

joi, 5 iunie 2008

Care este mai dureros, adevarul sau minciuna?


Sunt sigura ca nu sunt singura care isi pune aceasta intrebare... care ar putea fi mai dureros adevarul sau minciuna.... pai putem spune ca amandoua in aceeasi masura. Desi unii spun ca prefera adevarul in fata minciunii de fapt se mint pe ei insisi in momentul in care spun: daca imi spuneai adevarul era mai bine si nu ma suparam asa. Sa fim un pic realisti... in momentul in care cineva ne minte... motivul pentru care este dureros este acela ca ne simtim sfidati, insa daca ne spune adevarul tot nu este convenabil deoarece incep intrebarile de genul : de ce ai facut asta? de ce te-ai dus acolo? de ce nu mi-ai spus inainte... etc etc. Iar reactia la acest gen de situatie ar fi urmatoare : pai de ce sa iti mai zic adevarul daca tu ma decapitezi in momentul in care sunt sincer... asa mai bine te mint si nu ies nici eu rau nici tu. Asadar am putea spune ca adevarul da "nastere" minciunii intr-o oarecare masura. Este adevarat ca exista momente in care minciuna este folositoare incat ne scapa de unele suferinte cum ar fi: sa nu ii spui unui copil ca l-ai adoptat.. deoarece ar putea sa fie afectat psihic, sa nu ii spui unui om care este pe moarte ca in cateva zile ar putea sa moara... deoarece asta i-ar distruge orice dram de speranta... si multe altele. Cateodata ne complacem si acceptam sa traim in minciuna spunand ca asa e mai bine, de ce sa spun adevarul daca dupaia voi suporta consecintele. Si atunci marea mea intrebare este : de ce sa ajungem in situatia in care trebuie sa apelam la minciuna? Dupa cum spunea un vechi proverb "minciuna are picioare scurte" . Si asa si este... rareori se intampla cand o minciuna nu se afla... si atunci am putea spune ca, scuzati cacofonia, consecintele vor fi mai drastice, deoarece o minciuna ne face sa ne simtim tradati. Unii ar spune : "Singurul lucru pe care nu il suport este minciuna"... dar sunt sigura ca asta este doar asa o replica pentru a se face admirat pentru caracterul sau corect... dar credeti ca acei oameni care au asemenea replici nu mint? Pot spune din proprie experienta ca cei care spun asa ceva mint mai mult decat cei care nu spun nimic. A! Sau de fapt gresesc eu, acesti oameni nu suporta sa fie mintiti insa ei nu au spus nicioadata ca nu suporta sa minta. Nu stiu cat de plictisitor este articolul acesta insa stateam si ma gandeam asa oare cat de des mintim si cat de des suntem mintiti? Asa ca o concluzie, in opinia mea fie ca mintim fie ca spunem adevarul intotdeauna acestea vor fi dureroase, insa un singur lucru le diferenteaza: daca spui adevarul este posibil sa fi apreciat, iar daca minti poti cadea in ochii unei persoane.

luni, 2 iunie 2008

HIP HOP - contraziceri


Bebe Fluff: scz am citit si ala cu hip-hop
Angel:
Angel: stii k poti lasa comment dak vrei
Bebe Fluff: nah nu ma bag ...nus mecanic..
Bebe Fluff: dar oricum fifty saracu asha cum e el manelar...ceo fii in hip hop u comercial.....gura mica..a dat lovitura
Angel: a dat o ... frunza verde sa nu zic altceva
Angel: deci ala e hip hoper manelar
Angel: ala nu reprezinta nimik din ceea ce inseamna hip hopul
Bebe Fluff: and?whats u're porblem can be even hip hoper rocker
Bebe Fluff: pana una alta sweet...50 se asculta..e catalogat hip hoper a facut bani din muzica lui continua sa faca bani...si pedeasupra guess what.....e si ascultat de multi n00bi
Bebe Fluff: thats all u need
Angel: nu dragule... 50 asculta doar manelisti soo... sorry... cei care stiu ce e hip hopul nu asculta 50
Angel: cu ce ma incalzeste pe mine k asculta manelisti 50
Angel: si mai ales ce mesaje misto transmite el... femei masini bani
Bebe Fluff: face el bani
Angel: manele
Bebe Fluff: si daca ii intrebi ce canta fifty
Bebe Fluff: os a zica mare HIP HOP
Angel: da asta conteaza in hip hop? sa faci bani sau calitatea si ceea ce transmiti
Angel: pai da normal k o sa zica hip hop nu contest faptul k canta hip hop sau cel putin incearcs
Angel: dar el nu mai e intelegi nu mai transmite nici un mesaj
Angel: nu mai vb de nimik important
Bebe Fluff: depinde ce asculti si cetzi place....daca te duci la un hip-hoper manelar si ii pui wu tang te injura numi place marj....ii aduci pe eminem/50 altii OOOO wtf that my shit
Angel: e inghitit de faima masini si bani
Angel: pai pt k e incultura
Angel: intelegi... si plsssss nu il baga pe eminem in aceeasi oala cu 50 k ala nu a vb niciodata de masini bani si pizde
Angel: si plus k e alb
Angel: deci ala are tot respectul chiar dak nici el nu se ridica la nivelul veteranilor
Bebe Fluff: nul baga pe eminem...mie imi place eminem wtf lol....dar sincer si el a devenit comercial ca si fifty
Angel: dar tot nu canta de femei si bani si masini
Bebe Fluff: so....lasa mesajul...ca e altul..viata grea...alb intre negri plm....tot comercial e
Angel: mah da el a ajuns unde nu au ajuns alti negrii intelegi
Bebe Fluff: corect
Bebe Fluff: CORECT
Bebe Fluff: si tot respectul
Angel: oricum... cei ce cunosc hip hopul adevarat.. stiu k nu eminem si 50 si altii Jay-Z sau alti crapy rappers sunt ceea ce inseamna hip hop
Bebe Fluff: nu inseamna dar fac parte din HIP HOP
Angel: pai si ce daka... dar 50 e exact k un manelist care incearca sa cante hip hop
Bebe Fluff: sau asta de tot se baga prin toate melodiile...zi cum il cheama.....
Bebe Fluff: de zice 2 vorbe e melodia lui
Bebe Fluff: a cantat si cu timberlakele
Angel: timbaland
Bebe Fluff: asha
Angel: da ala nu canta hip hop... ala
Angel: pana mea...
Angel: ala nu poti numi hip hop
Bebe Fluff: asta 2 vorbe 3 minciuni......hip hoper si el...
Bebe Fluff: las'
Bebe Fluff: ca se da hip hoper
Angel: da cine o zic k e ciorapar
Angel: zis*
Angel: nah anyway in conceptia mea 50 sucks
Bebe Fluff: in conceptia mea 50 a mers cu valu...sa dat comercial...lumea la placut...a avut bulan
Bebe Fluff: si uite ce mare hip hoper e si el..
Bebe Fluff: in rest fuck it
Angel: mah da nu asta conteaza ... cui dracu ii pasa k lu manelisti le place 50 asta e chestia
Angel: k nu asta e important k e placut de toti manelistii din lume
Angel: aia nu il face un mare rapper
Bebe Fluff: cui dreaq ii pasa cu lu rapperi le place rapu?
Angel: pai da dak tie nu iti place hip hopul its your stuff
Bebe Fluff: cui dreaq ii pasa ca astia care chiar stiu ce e underground ce e cultura rap..le place rapu?
Bebe Fluff: nu mie..
Bebe Fluff: vb la modul general
Bebe Fluff: vb in antiteza...
Angel: da mie imi pasa de aia care inca respecta hip hopul si stiu ce reprezinta
Bebe Fluff: cui ii pasa de ceilalti ?
Angel: si k nu e doar un fel de a te imbraca
Angel: mie imi pasa... dak mai exista rapperi care inca respecta hip hopul...
Bebe Fluff: sunt
Bebe Fluff: fii sigura
Angel: da ft putini
Bebe Fluff: ce reprezinta pt tine hip hopul?
Angel: k te duci la unu care e imbracat larg si poarta un tricou cu 2-pac si il intrebi cinei ala si iti zice ciupec
Bebe Fluff: nu mahhh iti zice tiu pec
Angel: pt mine? un mod de viata un mod prin care pot sa exprim ceea ce gandesc ceea ce simt, parerea mea despre societatea asta
Angel: este muzica in care nu pui doar niste cuvinte pe foaie ca sa rimeze
Angel: le pui pe foaie k sa transmiti ceva celor care te asculta
Bebe Fluff: crezi ca nu poti transimite un mesaj prin alt gen de muzica?
Bebe Fluff: doar prin hh?
Angel: sincer.. aratami tu alt gen de muzica care iti canta despre ce rahaturi face guvernul... sau de ce probleme sunt in tara asta
Angel: sau altele care se intampla in viata
Bebe Fluff: nu mam referit la mesajul care il transmite rapul....orice fel de msg
Angel: pai da eu la asta ma refer
Angel: k maj celorlalte genuri de muzica.. vb doar de dragoste
Angel: bani
Angel: familie
Angel: ummm masini
Angel: distractie
Angel: femei
Bebe Fluff: in rapp se vb despre masini,femei(pizde,curve,tarfe),familie,bani,chiar si dragoste
Bebe Fluff: doar ca o fac intr-un alt fel
Angel: si maj celor care canta pop se plang prin piesele lor ca iau parasit iubitele, sau cat sunt de tristi k nush ce sau cat sunt de indragostiti
Angel: da ai dreptate dak vb despre 50
Angel: ala vb de asa ceva
Bebe Fluff: lasal pe 50
Angel: dar lasai u pe astia comerciali si uitete in spate la veterani
Bebe Fluff: nu doar ala o face
Angel: iti zic eu k aia nu canta despre femei si bani si masini
Bebe Fluff: hip hop...4 elemente atunci te poti numi hip hoper adevarat...
Angel: huh?
Bebe Fluff: .....
Angel: ce 4 elemente
Bebe Fluff: see....
Bebe Fluff: nu sti cares cele 4 elemente?
Angel: pana mea nu stiu la ce te referi
Bebe Fluff: mc,dj,grafuri,brekeri......4 elemente ce compun hip hopul...
Angel: mah mai spart )))) hai k asta nu o stiam... deci
Angel: dak nu esti breaker nu esti rapper
Angel: dak nu stii sa faci graffuri nu esti rapper
Angel: dak nu stii sa mixezi nu esti rapper
Bebe Fluff: ok vad cat esti de underground
Angel: ))
Angel: )
Angel: bah lasama k asta e a big bullshit
Bebe Fluff: ok
Angel: deci Wu-Tang Clan... sunt si dj, si grafferi si breakeri
Angel: mah or fi si eu nu stiu )
Bebe Fluff: ok sandy ...tineo underground cu eminem .....
Angel: da tiam zis eu ceva de eminem?
Bebe Fluff: nu
>>> Asa ca o concluzie, multi vorbesc doar de dragul de a nu tace <<<<

Secretul (The Secret)


Astazi, cand am mers la cursurile obisnuite, a venit profesoara de filosofie si ne-a anuntat ca in sala de concerte se va prezenta un film. Fiind clasa a 12-a a trebuit sa participam, sincer nu stiu care a fost motivul, dar va voi explica putin mai jos. La ora 11.30, ambele clase de a 12-a au fost prezente in sala de concerte unde se afla deja proiectorul. Au fost niste probleme cu codec-urile, care lipseau cu desavarsire precum si cu player-ele. Intr-un final, s-a reusit pornirea filmului in cauza. Este vorba despre "The Secret". Nu stiu cati dintre voi ati auzit de acest film sau cati l-ati vazut, cert este ca daca sunteti oarecum confunzi de unele concepte asupra vietii pe care o traiti s-ar putea ca acest film-documentar sa va influenteze vietiile intr-o oarecare masura. In acest documentar au fost prezentati niste oameni, aflati in domeniu, probabil si filosofi unii dintre ei, care au vorbit despre acest "secret". Probabil, precum spuneau si cei din documentar, va intrebati despre ce secret este vorba. Pai, se vorbea despre faptul ca noi suntem cei care ne controlam viata si ceea ce se intampla in ea. Cum gandurile si dorintele noastre, indiferent ca sunt rele sau bune, se materializeaza. La inceput am stat si m-am gandit daca nu cumva acest documentar imi va influenta si mie modul de gandire. Intr-o oarecare masura cei ce vorbeau in documentar pareau sa faca o munca de convingere asupra celor ce vizionau, spunand ca si noi ne putem controla viata... si ca din saracie putem avea toti banii din lume. Este foarte relativa aceasta idee intrucat nu ne putem gandi doar la lucrurile bune, dat fiind faptul ca si lucrurile negative fac parte din viata noastra. Unul din cei ce vorbeau in acest documentar spunea ca sunt trei pasi pe care trebuie sa ii invatam pentru a stapani "secretul" : 1. cererea; 2. raspunsul; 3. primirea. Spuneau ca daca noi ne dorim cu adevarat ceva si cerem universului, acest univers ne va raspunde si in cele din urma ne va indeplini dorinta... Parerea mea este ca tot ce ar incerca acest documentar sa faca este sa ne faca sa fim mai optimisti si nu sa ne dam batuti cand ne este mai greu... deoarece nu prea vad eu cum de ex: mi-as dori sa am o cabana la munte, iar eu stiu peste vreo 10 ani sa se intample... este adevarat ca daca iti doresti un lucru foarte intens il poti obtine deoarece te straduiesti sa il obtii. O alta idee ce sa evocat in acest documentar a fost faptul, ca daca noi spunem ca nu vrem ceva, acel ceva ni se va intampla... atunci dupa teoria celora care au facut acest documentar, ar trebui sa nu ne mai temem de nimic? de exemplu: mie imi este teama de albine, dar nu vad ca vine nici o albina zburand acum prin casa deasupra capului meu... Un lucru care sunt intr-u totul de acord, este faptul ca atunci cand esti bolnav, sau nu te simti bine, iar tu iti doresti si esti optimist ca te vei face bine, se va intampla cu siguranta... o slabiciune este si puterea mintii, in sensul ca daca noi ne gandim ca nu o sa ne mai revenim din acea boala, putem fi siguri ca asa va fi, deoarece nu mai este nimic in noi care sa lupte... Mintea, este un lucru foarte ciudat, si este adevarat ca toti avem dorinte, vise, dar nu pot fi intru totul de acord ca daca noi doar ne-am concentra asupra unei dorinte se va indeplini. Sa luam exemple concrete, cei care au SIDA, ei oare nu isi doresc cu toata fiinta lor sa se faca bine si sa isi revina? Atunci de ce mor? Exista oameni in lumea asta care sunt optimisti, pesimisti, calmi, nervosi, tot felul de oameni,dar asta nu arata ca cei care sunt optimisti au tot ce isi doresc, iar cei pesimisti nu. Pot spune ca acest documentar m-a facut sa imi pun anumite semne de intrebare, si chiar daca ar trebui sa urmez ce ziceau cei din documentar sau nu... insa prefer sa raman la viata mea, sa nu incerc sa imi schimb destinul sau sa ma gandesc ca intr-o zi voi avea tot ce mi-am dorit... si sa las viata sa isi uremeze cursul, sa ma gandesc doar la prezent la ce este, la ce am.. nu la ce as putea avea daca mi-as dori foarte mult...

vineri, 30 mai 2008

HIP HOP


Hip Hop un stil de viata sau un stil de imbracaminte? Ce putem spune de aceasta cultura care este raspandita in intreaga lume? In orice caz exista doua categorii de oameni ce se afla in lumea hip hop-ului, oameni care traiesc acest gen de muzica si oameni care vor doar sa se integreze intr-un grup. Asadar, daca ar fi sa analizam putin oamenii care sunt interesati in acest gen de muzica, sau chiar si cei care doar au auzit cum se numeste, putem constata ca au o imbracaminte foarte larga, un mers balanganit, si de multe ori o privire infricosatoare. Este adevarat ca sunt oameni care se imbraca specific rapperilor, insa daca ii intrebi ce muzica asculta vor spune foarte senin "manele". Deci nu putem spune ca toti cei care se imbraca mai larg decat este normal sunt adevarati rapperi, si au o cultura ft vasta despre acest gen de muzica. Dar cum ramane cu problema ca nu esti rapper adevarat decat daca traiesti pe strada intr-un cartier defaimat, si ai la actual nenumeroase batai? Cine spune ca daca esti intr-o scoala si ai si educatie nu poti fi rapper? Sau cine a spus ca a fi rapper inseamna sa duci o viata grea si sa te chinui? Multi dintre actualii rapperi se dau mari idolatrizandul pe faimosul 50 Cent. 50 Cent este un biet negru care a fost descoperit si bagat in lumea muzicii rap, din simplu noroc. Cum se face ca multi dintre rapperi nu au auzit probabil in viata lor de Wu-Tang Clan sau alti rapperi veterani. Recunosc nici eu nu cunosc prea multi dintre ei dar ii respect si nu am sa zic niciodata ca 50 Cent este unul dintre cei mai buni rapperi, pentru ca dupa parerea mea el este un manelist in lumea hip hop-ului. As putea merge la infinit cu exemple de genul insa nu are rost sa continui, sunt prea putini rapperi adevarati cel putin in Romania, si prea multi care doar adopta stilul si nici macar nu asculta muzica. Mi se pare o adevarata insulta asupra culturii hip hop, dat fiind faptul ca aceasta cultura nu e doar ca sa te imbraci fain sau sa fi in pas cu moda, e un stil de viata, e un mod de a trai, de a te exprima, un mod de a arata cum esti pur si simplu punand cateva cuvinte pe foaie. Este adevarat ca rapperi, cel putin in tara noastra, incep sa devina pe cale de disparitie, deoarece se nasc din ce in ce mai multi manelisti, o civilizatie de inculti, fiindca manelele nu au nici un mesaj, decat femei, bani, si viata... ce putem invata din asta? cum sa ne vaitam de viata pe care o traim, cum sa furam mai mult k sa devenim mai bogati si cum sa ne facem un harem ca sa fim cei mai "bengosi" din parcare. Hip hop-ul se cauta a fi interzis deoarece este singurul gen de muzica care vorbeste despre problemele ce apar in guvern, in societate, despre toate minciunile care ni se vand ca painea calda. Normal "adevarul doare", si atunci de ce sa fie acceptat un gen de muzica care spune pe fata tuturor nemerniciilor ce le face guvernul, cand putem promova un alt gen de muzica, cum ar fi manelele care ne invata de femei, bani si viata? Cei care inca respecta acest gen de muzica si ceea ce semnifica el, incearca sa il salveze si sa il faca sa iasa in lume, dar tragedia este, precum am mai spus, pe zi ce trece, incultura in Romania creste si deci cresc si admiratorii genului manele care este foarte educativ...

Adam si Eva

Sunt secole intregi de cand "parinti nostrii" au fost creati de catre Dumnezeu. Ciudat este faptul cum au decurs lucrurile, de la crearea lor si pana la alungarea acestora din rai. Exista multe intrebari de cum am ajuns sa fim atat de numerosi, cum de suntem de culori diferite, cum de avem limbi diferite. S-ar putea spune ca au fost mai multi Adam si Eva? Sau poate Dumnezeu la un momentdat sa decis sa le ofere celor doi si copii de alta culoare pentru a creea mai multe popoare? Si totusi cum ramane cu dinozaurii? Au existat in acelasi timp cand au existat Adam si Eva? Au existat inainte de a aparea Adam si Eva? Si daca ar fi asa atunci de ce se spune ca Adam si Eva au fost primi oameni creati de catre Dumnezeu, daca in perioada dinozaurilor au existat "neanderthalii" ? Sunt intrebari pe care sunt sigura ca ni le punem cu totii chiar daca unii recunosc sau nu. Dar sa revenim la inceputurile inceputurilor. Asadar Eva, femeia, a fost creata din coasta lui Adam. Am citit intr-un alt articol ca Eva dorea sa fie deasupra lui Adam, cum cica si acum isi doresc femeile sa fie deasupra barbatilor. Sunt sigura ca articolul a fost scris de un misogin, care probabil avea ceva probleme cu nevasta si sa hotarat sa se razbune pe sexul frumos, dar sa nu ne indepartam prea mult de la subiect si sa revenim. Adam si Eva au fost egali, nu se faceau diferentieri, insa sa facut o diferentiere mare in momentul in care Dumnezeu i-a pedepsit. Am putea presupune ca Dumnezeu este barbat datorita favoritismului fata de Adam sau doar ca a procedat corect? Cu totii stim care a fost pedeapsa pe care l-ea dato Dumnezeu lui Adam si Eva. Evei i sa spus ca va suferi si se va chinui cand va da nastere, iar pe Adam la pedepsit in felul urmator: "tu vei munci toata viata, pana vei fi sleit de puteri". Revenind in timpul nostru, care mai este corectitudinea? Pedeapsa lui Adam este clar incalcata acum si nu mai este luata in considerare intrucat barbatul poate munci numai daca vrea, si chiar daca munceste singura sudoare pe care o va elimina va fi probabil in momentul in care se apleaca sa isi lege sireturile la pantofi. Insa, femeile, dupa cum a fost pedeapsa Evei, nu au scapare, la fiecare nastere se chinuie de le ies ochii din cap, iar barbatii nu pot spune decat "Impinge! Impinge!" , asa in cazul in care nu lesina imediat ce intra in sala. Dar revenind la stramosii nostri si la o alta dilema, as vrea sa stiu cum de ne-am inmultit atat? In biblie este scris ca Adam si Eva au avut numai baieti, asadar ce s-a intamplat? Au avut din nou contact sexual cu Eva pana s-au nascut fete? Nu far fi aici o problema etica si in acelasi timp o actiune necinstita in fata lui Dumnezeu? Dar ar mai fi o problema. In momentul in care s-a scris biblia, femeile nu erau considerate la fel de importante precum barbatii, asadar este posibil ca Adam si Eva sa fi avut si fice? In biblie nu este pomenita de nici o fiica a lui Adam si Eva ci doar de fii. Deci putem spune ca este vorba de discriminare, misoginism? Nu stiu inca raspunsul la aceasta intrebare, cert este, ca multe s-au ascuns ori s-au pierdut in momentul in care biblia a fost scrisa. Iar mai apoi stim ca exista si teoria evolutionista. Ce s-a intamplat cu ea? Cum de se spune ca noi, specia umana am evoluat din maimute, dar acum nu mai vedem nici unde ca vreun om a crescut dintr-o maimuta? Unde este adevarul si in aceasta problema? Presupun ca ne asemanam cu maimute majoritatea datorita faptului k multi dintre noi au paduchi, pureci, se scarpina prin nas cand nu ii vede lumea, si cateodata se mai urca prin vreun copac. Dar sa nu ne indepartam prea mult de subiect... Cum am intrebat si mai devreme, cum de s-a reusit sa apara: negrii, galbeni, rosii... ce s-a intamplat? Fiecare popor a avut cate un Adam si o Eva? Imaginati-va ca daca Adam si eva erau chinezi ei nu mancau marul ci sarpele, dar asta e alta problema. Noi de fapt nu stim nimic si nu vom stii nimic, incercam sa credem in niste povesti, caci daca in biblie era scris ca noi putem muta muntii daca ne concentram destul de mult am incerca, numai ca din pacate singurul rezultat care lam obtine ar fi sa ne zboare ochii din cauza presiunii, sa eliberam gaze naturale pe gaura dorsala, sau sa ne pocneasca venele din cap... asadar "Adam si Eva" raman un adevarat mister, cel putin pentru mine, si sunt sigura ca toti ne gandim ca daca nu ar fi mancat din mar am fi trait acum in rai umbland goi si numind animale?

joi, 29 mai 2008

Cuvantul "cioara"


In primul si in primul rand, "cioara" in originea cuvantului semnifica o pasare de dimensiune medie, ce are penajul negru, in aceasi specie de pasari mai exista si corbii, care sunt mai mari decat ciorile, si se stie ca traiesc sute de ani si se hranesc cu cadavre. Dar cu timpul acest cuvant a devenit un mijloc de a numi si alte lucruri inafara de propriu-zisele pasari. De cele mai multe ori acest cuvant este jignitor, fiidn folosit de cele mai multe ori din ura sau din cauza ridicarii tensiunii, care de asemenea poate cauza spargerea unui vas de sange in cap si deci ducand la deces. Dar sa nu fim chiar atat de tragici... Nu sunt sigura carora li sa spus mai intai "ciori", negrilor sau rromilor? Ramane o dilema pentru mine daca cumva stiti voi nu m-as supara daca mi-ati zice, oricum, avem doua categorii de oameni carora li se mai spune si "ciori". Acest cuvant "cioara" arata rasismul unor oameni fata de alti oameni care sunt diferiti doar prin culoare. Desigur, nu este o certitudine, insa unul din motivele pentru care celelalte rase se manifesta in felul acesta ar putea fi invidia pentru faptul ca negrii sunt mai dotati. Intradevar asta ramane o problema discutabila, dar ar fi un motiv. Negrii au fost intotdeauna discriminati de albi,"puritanii" daca vreti sa ii numesc asa, deoarece aveau culoarea pielii diferita de a lor, ceea ce ii facea cu mult inferiori albilor. Aceasta ura, care sa diminuat intr-o oarecare masura, exista de sute de ani. Revenind la cea de a doua rasa care sta de cele mai multe ori sub diminutivul "cioara" este rasa rromilor. De ei ce as putea spune... sunt raspanditi prin intreaga lume, se inmultesc mai rau decat chinezii, practica "sporturile extreme" (eliberarea unei persoane de stresul de a-si cara geanta, sau poseta sau portofelul, deci sunt adevarati cavaleri), au cele mai mari personalitati in muzica, care sunt recunoscuti peste tot in tara si sunt adevarati regi si imparati deoarece au adevarate palate. Dupa cum am spus la inceput, cioara, ca pasare are penajul negru, asadar probabilitatea atribuirii diminutivului negrilor si rromilor este faptul ca au pielea de culoare inchisa. De asemea sunt mari diferente intre cele doua rase, spre exemplu: daca unui negru i te adresezi cu cuvantul "cioara" cel mai rau lucru care se poate intampla, in majoritatea cazurilor, este sa te injure inapoi sau sa iti arunce o privire care te face sa te gandesti daca ai facut bine sau nu ca l-ai facut "cioara", daca i te adresezi asemanator unui rrom, poti fi sigur ca vei respira mai usor, deoarece te vei trezi cu o gaura in plus, sau in cazurile mai fericite, vei putea gusta din nou libertatea de a fugi in costumul lui adam in mijlocul strazii. O curiozitate ma framanta totusi, daca ar fi sa ni se atribuie si noua albilor un diminutiv care ar fi acela? Ar putea sa ne spuna "porumbelule" , dar sunt sigura ca asta ar provoca o serie de rasete ft umilitoare. Daca ar fi sa luam niste versuri foarte vechi, nu mai stiu exact cine le canta, le-am auzit cand eram foarte mica, si sa ne gandim cum le-ar putea folosi din nou rasa alba impotriva celor doua rase mereu judecate, cum ar suna? "m-am nascut intr-un salcam, intr-un cuib de cioara, si de-al dracu ce eram m-a dat mama afara" - nu este bine sa folosit cuvantul cioara aceste versuri sunt usor interpretabile- cred ca ar suna cam asa: "m-am nascut ca un roman, m-a batut o cioara, si de-al dracu ce eram, i-am scos dintii-afara". In concluzie, ar fi bine daca nu ar mai exista totusi rasismul, pentru ca daca stam bine sa ne gandim, ciorile sunt pasari, deci zboara mult deasupra noastra, traiesc sute de ani pe cand noi nu, si pot elimina excremetne exact in crestetul nostru oricand...

Protocol = Mita


Dupa cum bine stim cu totii, in fiecare an la clasele de a 12-a se face un protocol pentru marele Bacalaureat. Acest protocol, pentru persoanele in nestiinta de cauza, este o suma de bani platita pe clasa, teoretic, pentru asigurarea confortului profesorilor supraveghetori, care sunt plasati in clasele care dau marele examen, pentru a-i supraveghea. Acum ca am stabilit ce semnifica acest protocol, as mai vrea sa adaug faptul ca de ani de zile acest protocol este de fapt o mita ce plateste indulgenta profesorilor supraveghetori. Dar ce se afla in culise? Va pot spune sigur ca nimic frumos sau corect. Tocmai ce am aflat dintr-o discutie cu un profesor, ca aceste protocoale pot ajunge la sume fabuloase precum : 1 miliard de lei vechi, numai intr-o singura institutie de invatamant. Asadar, v-as intreba, cata mancare si racoritoare ar putea sa se cumpere de pe acesti bani? Sa nu uitam ca bacalaureatul nu tine decat 2 saptamani. Ceva si mai interesant este faptul ca apa minerala si cafeaua precum si saratelele care trebuie sa se afle pe mesele profesorilor ce supravegheaza ar trebui sa fie asigurate de catre ministerul invatamantului... fapt ce nu se intampla, inca... sa ramanem optimisti, ca doar Romania este tara tuturor posibilitatilor nu? Am lamurit si aceasta problema, sper, dar cum ramane cu ideea ca acest "protocol" ar trebui sa asigure promovarea elevilor? Protocolul este stiut drept mita, insa aceasta mita nu foloseste la nimic dat fiind faptul ca elevii pica pe capete la acest mare "examen al vietii" cum spunea o anumita stimata domnisoara profesoara. Atunci intrebarea mea ar fi, daca tot nu ne foloseste la nimic aceasta mita, acest asa-zis protocol, pentru ce il mai platim? banii in nici un caz nu vor ajunge la profesorii care supravegheaza, ci la cine stie ce 3 mari sefi-supraveghetori, care desigur vor face banii "pierduti". Si pana la urma cine sa faca ceva ca sa opreasca aceste excrocherii? Noi elevii? Ministerul? Dar de ce sa ne complicam cand toti fac la fel, de ce sa iesim noi in fata? Dragi elevi viitori absolventi, mai nou nu mai este nevoie nici sa invatati! Este de ajuns sa bagati in buzunarele profesorilor 1,200 euro si sa rezolvat bac-ul! Pentru cei care nu au atatia bani, nu stiu v-as sugera sa va puneti pe strans bani, daca sunteti siguri ca nu prea se invart rotitele din cap... deci stim tarifele cu care putem devenii diplomati desi nu avem nimic in creier, nu ne putem opune pentru ca asa face toata lumea si nu putem noi sa iesim din tipar. Deci sa fim sinceri cu noi insine, in cele din urma acesti bani platiti pe protocol nu ne ajuta cu nimic, nu ne asigura promovarea sau note mai mari, suntem pe cont propriu dar pe bani. Este foarte trist, pentru ca dupa cum mi-a povestit un anumit domn profesor, profesorii care sunt corecti sunt sanctionati sau scosi din tipar. Precum spuneam si mai sus, sa nu fim tristi ca traim in Romania sa nu fim rusinati ca suntem romani, Romania este tara tuturor posibilitatiilor unde si cel mai prost reuseste sa ajunga in varf!

Prezervative sau baloane?


Stateam si ma gandeam asa de plictiseala cam cati adolescenti sau oameni care au ca activitate sexul stiu de modalitatiile de protectie? Daca stam bine sa ne gandim vom intalni oameni care vor stii ce este acela un prezervativ, modul de utilizare si la ce foloseste acesta. Pe cand altii care ori nu au avut o educatie sexuala din partea parintiilor ori nu i-au interesat vor spune, probabil, ca prezervativele sunt niste centre unde se prezerva anumite lucruri. Cel mai des intalnim astazi tineri, de sex masculin, care prefera sa faca sex neprotejat afirmand ca : "nu-mi place sa o fac cu prezervativ ca nu mai simt nimic, parca as da in gol si nu mai ma termin niciodata..." . Tipul acesta de gandire poate duce la lucruri nedorite precum boli sau spre "fericirea" altora un copil. Numai in momentul in care fata ii spune baiatului ca a ramas insarcinata el incepe sa dispere si sa gandeasca, cu capul de sus. Cele mai numeroase sarcini se produc datorita faptului ca nu a existat un prezervativ in momentul actiunii. Dar de ce sa dam vina numai pe sexul puternic? Daca partenerul refuza sa poarte prezervativ, fata ar putea sa mearga sa consulte un medic specialist si in cazul in care este eleva, sau studenta i se vor oferi anticonceptionale gratuit. Dar dupaia apare o alta problema, cum umbla zvonul ca pilulele ar ingrasa. NU este adevarat pilulele nu ingrasa ci dau doar o pofta mai mare de mancare. Asadar, pentru prevenirea unei sarcini nedorite se pot folosi prezervativul sau anticonceptionalele, insa sa nu uitam ca anticonceptionalele nu previn si bolile precum HIV sau SIDA. Dar sa revenim la subiect... Exista oameni carora le este rusine sa mearga la o farmacie sau la un supermarket pentru a cumpara un pachet de prezervative, mai apoi sunt foarte rare persoanele care poarta constat la ele un prezervativ... Dar trecand peste aceeasta idee, cu totii stim ca prezervativele nu sunt 100% sigure, se pot rupe, pot fi defecte din fabricatie. Cum aflam daca prezervativul este spart? Nu am sa va spun eu pentru ca nu eu am doua capete, iar pe unu din el sa trebuiasca sa il imbrac ca sa nu am mai tarziu un mostenitor inainte de vreme. Asadar daca tot exista atatia oameni care nu stiu nici macar cum arata un prezervativ, si cu toti am auzit ca ar mai fi denumite si "baloane" cel putin in unele zone ale tarii noastre, de unde putem fi siguri ca cei care nu stiu vor cumpara ceea ce trebuie si nu vor cumpara un balon normal pe care mai apoi vor incerca sa il puna pe membru? Si ce s-ar intampla daca ar exista oameni atat de redusi mintali care in momentul in care copilul vine si ii cere sa ii cumpere un balon, parintele sa apara cu un pachet de prezervative? Orice as spune sau scrie, nu avem cum sa scapam de gradul acesta de incultura sexuala, iar cat timp vor exista astfel de persoane vom fi siguri ca mai tarziu vom zbura in prezervative si ne vom pune baloane colorate cu urechi de iepurasi pe membru...